ΠΑ. ΜΑΚ.: Ημερίδα «Θέλω να γίνω..»
Παιδεία 05/12/2015 11:14ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ....α) Ορκωτός Ελεγκτής, β) Λογιστής-Φορoτεχνικός, γ) Τραπεζικό Στέλεχος 12/10/2015 12:00 PM Στοιχεία συμμετοχής Κόστος : δωρεάν Υποβολή αίτησης Από: 3/12/2015 Έως: 10/12/2015 Εγγραφή Περιγραφή Το Γραφείο Διασύνδεσης ξεκινά την πρώτη ημερίδα της σειράς "Θέλω να γίνω.." μέσω της οποίας.











.jpg)






