Ελληνίδα φοιτήτρια διακρίθηκε σε διαγωνισμό των Ηνωμένων Εθνών για την εξάλειψη των πυρηνικών όπλων!
Παιδεία 13/03/2016 20:38Η 26χρονη φοιτήτρια αρχιτεκτονικής Νάντια Ανθούλη, που σπουδάζει στο Πολυτεχνείο Κρήτη, κατάφερε να κατακτήσει παγκόσμια διάκριση. Η τελειόφοιτος Αρχιτέκτονας, διακρίθηκε στο διαγωνισμό καλύτερης αφίσας των Ηνωμένων Εθνών που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της 70ης επετείου εξάλειψης των πυρηνικών.











.jpg)






